2014年2月6日星期四

港迪士尼爭取設星戰園區

12/12/2013

香港迪士尼即將成為全球首個擁有Marvel園區的樂園,或有機會「添食」增設星戰園區。華特迪士尼公司收購漫威(Marvel)與盧卡斯影業(Lucas Film),把《復仇者聯盟》和《星球大戰》收歸旗下,迪士尼電影製片廠(香港)副總裁及總經理徐隆立表示,星戰迷引頸以待的新作三部曲,第七集暫訂於2015年底全球上映,明年中在港展開宣傳,培育新一批星戰狂迷,迪士尼或視乎票房反應再決定香港園區會增設星戰園區。
記者:馬志剛

《星球大戰》自上世紀70年代首映,時至今日已成經典,全球各地都有星戰粉絲,而去年華特迪士尼斥逾40億美元收購盧卡斯影業後,今年中宣佈由J.J.Abrams擔任導演,將開拍全新一輯星戰三部曲,徐隆立昨日接受訪問,指星戰七部曲將於明年中開拍,暫訂2015年12月18日,香港、美國同步上映。

明年中在港宣傳

他表示星戰迷「年事已長」,預期最新一輯《星球大戰》,將可吸納新一代星戰擁躉,明年中更在港展開宣傳攻勢。徐憶述,個人從1977年首次在尖沙嘴海運觀賞星戰第一集便不能自拔,長大後更因此毅然放棄會計工作投身電影工業。
他透露,為了電影的延續性,電影公司已簽下Mark Hamill、Carrie Fisher和Harrison Ford,三名分別飾演星戰四、五、六部曲的天行者、莉亞公主和韓素羅船長等原班人馬,而為首兩輯《星球大戰》創作電影音樂的John Williams,將繼續其使命,盡量令電影保持原汁原味。此外,新一輯的製作和上映,將由以往每三年一集,縮短至每兩年一集,中間還計劃製作外傳電影,讓影迷及時「止咳」。
早前香港迪士尼落實興建全球首個以Iron Man為主題設計的樂園設施,徐隆立認為與《鐵甲奇俠3》今年創下香港電影史上第三高票房收入紀錄有關,被問到迪士尼會否考慮把星戰一併引入香港迪士尼樂園,「或者等套戲喺香港上咗之後睇反應,會盡力推廣」。
除了在今年聖誕檔期上映的《魔雪奇緣》,未來一年迪士尼暫定帶來最少七套電影,包括Marvel的《美國隊長2》、安琪蓮娜祖莉主演的《Maleficent》和《飛機總動員2》等。
------------------------------------
嗯.... 雖然我覺得世事無絕對, 但香港起左個同一ride system 嘅Iron Man 之後, 短期內要起Star Tours 係有一定難度. 除非係用Star Wars 主題諗全新ride. 
又或者等第二期...

如果美國會有星戰園區, 香港遲十年先決定起, 即係唔係獨有啦. 係咪又有人會反對呢?

------------------------------------

06/02/2014

唔想開新一篇而呢篇又關關地事. 所以update 呢篇. WDC 公佈2014年第一季業績, Bob Iger 透露正積極為美國及全球迪士尼樂園構思更多Star Wars 設施. 美國東西岸兩個Park 都有傳聞出現過, 但係美國以外嘅地方呢... 唔知係邊個Park 呢?


7 則留言:

Stanley Lau 說...

其實星戰比Iron Man,始終背景故事比較豐富,所以好想HKDL起星戰既野..

Mr B 說...

其實我都覺得星戰發揮會較大

Unknown 說...

用哂d地之後一於用star wars設施黎replace autopia 啦=]

Mr B 說...

贊成

Terry 說...

首次留言! 之前聽過WDC想係TDL起star wars land, 不過OLC就傾向copy fantasyland forest

Mr B 說...

歡迎留言.
New Fantasyland? 佢地Fantasyland 後面已經同Disney Sea 貼埋左. 呢個plan 好搏

Terry 說...

可能郁tomorrowland grand circuit raceway / 用停車場d地