2014年2月25日星期二

迪士尼旁地皮 議員促公布認購死線

 
【明報專訊】立法會經濟發展事務委員會昨日通過,迪士尼樂園集資42.63億元興建第三間酒店,當中25億由政府以借貸及債換股形式投資。民主黨議員單仲偕雖支持集資方案,但就指出位於迪士尼樂園旁的第二期發展地皮,樂園有優先認購權,要求政府交代何時截止認購,若迪士尼無意發展,應撥作其他用途免地皮「曬太陽」。旅遊事務副專員羅淑佩透露,因應樂園近年營運理想,優先認購截止期已提早,但詳情不能公布。
 

 
署方:商業機密不便透露
 
旅遊事務署發言人其後回應稱,截止認購具體日期屬商業機密,不便透露;根據政府與華特迪士尼1999年簽訂的協議,樂園第二期發展用地的優先認購權,有效期限為簽約後20年內,其後可自動續期5年,若入場人數達一定標準、可再續期5年,以此推算,即迪士尼最遲2029年才須決定是否「優先認購」第二期土地。據了解,協議條款仍有效,但羅淑佩強調,政府很着緊樂園發展,已與迪士尼初步探討發展方向。
 
迪士尼樂園度假區行政總裁金民豪則表示,單靠樂園的現金流難以快速發展,承諾會因應未來數年市場需求,待2017年酒店落成後,調整整體發展步伐。
 

7 則留言:

B の家 說...

吓,SET發展日期底線,唔通班議員想收回塊地用黎起公屋或私樓,定係想創新河DL隔離開US!!
其實當初傾擴建三寶時,唔係比政府或議員拖咁耐,樂園發展應可加快!!

Mr B 說...

我估唔係咁嘅意思, 而係議員都想盡快發展第二期. 所以要Set條死線, 否則第二期可以拖多十幾廿年.

MissO 說...

但係政府而家盲目搶地起樓
真係唔知政府會唔會亂黎....

TourisMan.hk 說...

政府當年同政府簽左合約,附近唔會有太高既建築物
所以我諗唔會癲到拎㴝起樓既
當年亦都係而個原因簡左竹篙灣起

TourisMan.hk 說...

*政府同迪士尼

B の家 說...

如果係B SAN既諗法,好事呀!!
講真HK未來10年,除左港珠澳橋,西九發展外 真係冇乜新景點或設施吸引遊客, 加快起第二期真係有幫助!!
但唯一問題又係錢,第二期筆錢應該唔少, 當班議員見到又要用大量納稅人既錢, 又會反對!!
其實董伯伯算有遠見, 佢知道唔係賺錢項目,能夠借佐迪士尼哩個品牌既能力,吸引大量遊客黎HK,近哩一兩年真係做到,尤其MP更明顯!!

B の家 說...

早前政府公佈,構想係迪士對出海面興建人工島用作起樓, 更加睇到唔知政府想點!!