2014年2月6日星期四

傳聞: WDI 正構思Frozen 主題設施

03/01/2014

截至今年1月1日, Frozen 喺北美票房已經超越Tangled. 雖然全球票房仲未打成平手, 但因為呢一刻仲有多個國家 (包括日本, 南韓等) 仍然未上映, 預計最後總數會大比數拋離. 

電影成功, 連帶樂園設施嘅傳聞都旋風式出現!


依家暫時仍然係Blue Sky 階段, 但我相信依循WDC 近年擴建樂園嘅態度. 呢齣電影票房有一定保證, 要真正出現Attraction / Ride 都唔係天方夜譚之事.

當我見到呢個傳聞嘅時候... 第一時間就幻想成個區域都會係白色, 亦會喺個Ride 入面出現落雪場景...



咦... 乜個畫面咁似.... Glacier Bay!!!! 同香港迪士尼樂園擦身而過嘅園區


有更多消息會再為大家報導

------------------------------------------------------

06/02/2014

今日迪士尼公佈本年度首季業績, 其他野唔講, 呢個Blog 主要著重返theme park.

官方確認會有以Frozen 為題材嘅遊樂體驗喺樂園出現. 不過係邊個Park 同埋以咩形式推出就仲未有透露. 以依家電影咁賣座嘅情況睇, 應該可以期待一下.

4 則留言:

B の家 說...

唔通GB有機重現

B の家 說...

岩岩睇完,好好睇呀,冰皇宮好靚,仲有冰皇后好型

Mr B 說...

我都覺得Elsa 好型

Christopher 說...

即是Anna同Elsa有機會在香港迪士尼樂園Meet & Greet?