2008年4月18日星期五

地球日2008 活動

18/04/2008

20同21號.... 除左玩小小世界之外..... 以下係小弟覺得不可錯過的活動~ 呀~~~ 係ar~~ 冇左放蟲仔~ HKDL 俾人大到~ 決定放棄放蟲~ (但可能係暗地裡自己放都唔定~ 哈哈!!)

http://hk.news.yahoo.com/080415/12/2sffd.html

1. 儲印章及襟章
一起尋找環保意「蟋」印章!樂園內會擺放四塊環保訊息資訊板,各有不同主題的環保小知識。每塊資訊板更附有不同設計的印章,於地球日書籤上集齊一套四個印章後,即可於幻想世界內的奇趣坊換取2008「地球日」紀念襟章。

(亦都即係話大家除左要儲個button 外~ 仲可以趁呢個時間帶定簿仔入去dump 印仔~ 又或者預留一張地球日書籤for 儲印~~)

參與在探險世界舉行的「益蟲害蟲知多小」活動,從嶄新角度從新體驗樂園。活動將介紹樂園度假區推行的綜合害蟲防治方法,一探樂園度假區如何減少使用含有化學物質的滅蟲劑,從而減低對環境的影響。

(以上呢個小弟冇乜興趣~ 不過應該會係今次個活動ge 主要目的~ 大家得閒就去聽下~~)

地球日慶祝活動期內,「綠悠遊之旅」將以小鎮會堂為起點,每天舉辦兩次。在樂園度假區園藝專家引領下一起探究樂園度假區幅員廣大的園林設計,細聽度假區內眾多的植物故事。

於幻想世界的奇趣坊創作並設計獨一無二的環保約章,透過奇妙活動教導小朋友環保意識。

2. 小遊戲
樂園服務款待專員會在樂園不同地點設置以循環再造為主題的趣味小遊戲,跟賓客大玩特玩!

(唔知會唔會有小禮品呢~? 記得玩~~!)


3. 搵占美尼影相簽名+去AA 畫畫~
勿忘記前往幻想世界,尋訪官方環保代言蟋蟀︰蟋蟀占美尼。賓客更可在動畫藝術教室學習如何繪畫蟋蟀占美尼。

(AA 果然係好有彈性ge attraction~ 咩節日都可以預埋佢一份~ 地球日期間限定版角色~ 大家要入去學畫占美尼!!)

大家可前往明日世界,跟揉合奇妙力量與未來科技的說話回收箱PUSH分享地球日的有趣小知識,亦可與樂園度假區全新娛樂項目布公仔流動實驗互相交流環保資訊。

一起支持迪士尼環保意「蟋」,創作獨家環保袋,合力減少廢物!在地球日慶祝活動舉行期間,大家可前往幻想世界的童話藝坊,運用非凡創意,購買並設計屬於自己的環保袋。

4. 買PIN~~!!
從速前往樂園度假區商店,購買「地球日2008」限量版徽章!


(唔知係咪網上面見到ge 呢個pin 呢~? 不過個網話LE 2500)



大姐作出更正~ 香港有個特別版~ 大家覺得邊隻靚d~? (LE300!! seriously!?)




係wo~~ 有一樣野大家未必會發覺~ 就係HKDL 官網大約個零月前多左一個版面~ 但主頁冇連結ga~~ 你唔click 入去佢個社區關係係搵唔到呢個「自然之旅」

http://www.hongkongdisneyland.com/discover/naturewalk.html

又再一次證明... 佢地個官網唔多掂.... 就係某本刊物度講多左個page 係冇用ga~~ 主頁完全唔放條link 出黎鬼有人知你加左野~~

-----------------------------------------------------

20/04/2008

又到地球日~ pin~? 50 分鐘賣晒~ 入到去都冇晒~ LE 300 真係幾不智.... 越來越多人玩pin trading~ LE 300 邊度夠!?!? 不過算吧~ 小弟都逐步遠離pin trade 行列~~~!

睇左今期Times Guide 先~~ Jiminy~~ 後面綠油油ge 草地~ 個天又藍!! 呢個情景冇可能會係香港出現!!!!! 點擊放大!!!



玩遊戲得到ge 「獎品」... 個人覺得上年個靚d~





仲未搵Jiminy 影相~ 亦都未去AA 畫野~ 感覺仍然唔會奉上第一次入AA 住~ 哈哈

沒有留言: