2008年4月26日星期六

小小世界官網專頁登場

今次我覺得真係做得好好~ 起碼睇完之後會令到我再想入去玩~ (當然要我入去玩並唔係d 咩難事~ 是但話我知有新times guide 就得~ 哈) 但要讚下今次IASW 專頁個design 真係比起之前果d 好左好多~ 雖然都係冇乜動畫~ 都係唔夠巴黎靚~ 但又有邊個DL web site 可以比得上巴黎先~? 只要HKDL 做得唔差得過日本我覺得已經好好~~ 而今次就係一大突破!!!
一入到去就見到個好假好藍ge 天~ 迪士尼係「幻想」ge 地方~ 大家就幻想下香港真係有個咁藍ge 天先la~~ (香港政府真係無能!!) 見到下面有幾個方格可以揀~ 但我地首先瀏覽左一次小小世界先~

呢個網頁會不依次序地介紹IASW 入面ge 場景~ 所呈現ge 手法都幾特別~ 就係一直向右邊發展~ 即係各個國家完全冇被分隔開!! 有心思有心思~

有人話小小世界冇教育意義~ 玩緊可以教到你d 乜~? 自己上官網度學la~~ 今次揀左幾個民族ge 服裝黎做介紹~ 仲終於都有小遊戲玩la~~ 好似玩d paper doll 咁幫佢地換衫~ 但小弟覺得玩得唔夠盡~ 可以分頭, 上身, 下身咁玩~ 唔match 唔緊要~ 最重要係有娛樂性又有教育性~

當然少不了介紹入面果三十八個迪士尼朋友~ 我覺得由官方去做介紹係完全冇問題~ magic 係佢地create~ 佢地想點處置都得~ 而且我覺得今次介紹呢班characters 個page 都做得好有心思~ 留意下個背景~ 佢地好用心咁畫左d 背景令到班characters 可以完全融合到~~

當然唔少得video 介紹~ 個拍攝手法同剪接真係拍爛手掌~ 一開始由WDI 講出佢地一開始諗HKDL 小小世界係以咩作方向~!! 再加埋配樂同見到班公仔郁~~ wow~~!! 好感動!!


之前報紙廣告ge 名人筆跡~ 都話佢地今次真係想以香港情去sell IASW~ 連官網都要預留一位置俾霑叔~ 做得非常之好!!!!

設施入面九種語言theme song~ 一次過聽晒!!! 仲有MV 下月推出~ 期待!!

wallpaper!!!!! 快d download~

仲有map 都有張圖update 左~ 電腦作品~ 隻船好靚ar!!! 如果入面都係用呢種船就好~ 唔駛俾後面d 人煩住晒.....

沒有留言: