2008年4月23日星期三

小小世界行程及出口

臨出發前~ 睇睇告示~~ No Flash Photography please~

想講講以下我覺得做得唔夠好ge scene~ 希望如果有官方人士click 左入黎會留意下~ 美國金門橋~ 左右有d 咩留待自己發掘~ 但呢條橋上面就寡左d~ 巴黎做得好好ge 係倫敦大橋上面有架巴士載住公仔行(郁緊!)~ 做得非常可愛!!

森林呢一幕所有遊客都會影呢個角度~ 因為左邊基本上係完全冇野睇~~ 黑媽媽~ 如果可以加d 識得郁ge 板落去~ 好似ariel 隔離條柱果幾條魚咁郁郁下都唔錯~

如果話Finale 係迫ge 話... 其實亞洲區係更加迫~ 只係一個轉彎就約有十個國家~ 難怪好多人都話差d miss 左香港~ 因為相比之下香港實在太唔顯眼~ 其實中東場景都好少野~ 希望遲d 會加強返香港個特色~

小小世界特色就係應該密質質同多公仔~ Finale 雖然係細~ 但冇人會覺得呢個場景做得差~ 因為佢真係貫徹到 IASW 個風格~ 總之做到d 公仔差少少就撞到果種feel~ 就係 IASW style~

小弟相信不久將來小小世界會加入更多公仔~ 依家留左咁多空位~~ JRC 同泰山樹屋都曾經被靜靜雞加入新場景~ 小小世界一樣得~ 當大家有一日發現入面多左野~~ 又再一次感到迪士尼ge 魅力~ surprise~~~!!
上岸同出口都做得好靚~ 其實 IASW 上岸係有分左右兩個出口~ 一條定為緊急出口~ 但蘋果佬話齋~ (其實係copy from pphang) 沿途有咁多逃生出口~ 真係發生事故ge 時候唔會要d 船泊返埋岸先俾人逃走吧~? 與其荒廢一個出口~ 不如將其中一條通道改為gift shop~~! 令到小小世界區域更加完整~ (Gift Shop 入面闊落d 有起事上黎都同樣可以俾人逃走~ )






今日有冇人見到自己係相入面~? 哈哈~ Ivan 駛唔駛我幫你打返格仔~?

沒有留言: