2008年6月19日星期四

米奇家族穿上演藝人員戲服

其實呢張圖suppose 唔應該俾普通guest 見到~ 因為係CM 刊物刊登出黎~ 但其實呢本刊物係Interview waiting room 度都有得拎~ 所以應該唔算break magic 吧~? (想問我係咪去左interview?? 唔係~) that's why 我只係話普通guest 見唔到~ 你去見工就會睇到呢張圖~ 我唔會公開post 出黎la.... 廢事俾d 人有機可乘攻擊... 版主並唔係一份優差la~~ 大家可以當返我係普通會員已經好足夠~~
我覺得呢張圖真係好靚好靚好靚好靚 (下省100次) 只係Minnie 有d 走樣~ 所以同各位VIP share 一下~ (佢地個name tag 係自己個名黎ga!)

~嚴禁轉載~
如果HKDL 可以用呢d 圖出新系列merchandise 就好la~~~~!!
仲有~ 順便講埋~ 遲下北京奧運~ HKDL 都準備左少少慶祝活動~ 但唔好存有太大期望~ 始終HKDL 冇俾版權唔會去得咁盡~
同埋有關擴建項目... 小弟仍然周圍收緊料~ 但可以講ge 係今次應該來真的了~ 而且應該比大家想像中還要大規模~ 靜心等待吧~!!

沒有留言: