2008年6月25日星期三

經濟日報的獨家報導



報導話個五年計劃會有兩個全球獨有ge 區域~ 而之前係傳話有三個區域~ 兩個係獨有~ 一個係其他park 都有ge~~ 早前又有消息傳出得返兩個區域~ 小弟原本覺得可能未必係事實的全部~ 但經份報紙講一講~ 又好似似層層咁~ (換個角度... 報紙如果係收office 風ge 話相近係正確ga bo~~) 咁我又再周圍八過下~ 外國人話... 唔係bor~ 佢所聽到ge 又唔係呢個版本~

但係報導所講果兩個全球獨有區域ge 主題呢~ 其實今年三月ge 時候小弟已經略有所聞~ 咁大致上同最近HKDL CM 們個版本差唔多~ 只係少左一個區域姐~ 咁就算la~ 鬼叫我地政府衰咩~~!? 可能又再推遲先起吧..... 唔緊要~ 我地有兩個幾引人注目ge 區域~ 大家等下la~~!

黃色範圍好大~ 唔通真係會再擴第二次Fantasyland?? 唔清楚~~ 打聽下先~~ 小弟今日剛收到擬定C - E tickets 數量~ 不過都係要firm firm 先~~ 但E-tickets 呀線人好firm 咁答左我~~ 哈哈~ 我個人好滿足了!!

即係呢~~ CM 同樣冇睇過Fantasyland concept art~ 咁係咪代表Fantasyland 唔會再擴呢!? 同樣道理~ CM 睇到兩張新land ge concept art 係咪代表係整個擴建計畫ge 全部呢~? 即係第三個land 仍然仲未證實死亡~ 呢個係我ge 諗法~

仲有話五間酒店?!?! 唔會係呢五年內ge 事呱~~ 最多咪起多一間~ 五間酒店一個park 個比例太奇怪了~~!!

夏日票~?~? 都唔關我地事la~~ 有annual pass la ma~~ 不過未買annual pass ge 朋友應該開心~~ 岩岩買左annual pass ge 朋友~ 哈哈哈~

好~ 大致上係咁~ 係wo~~ 聽聞小小世界雪糕屋旁有圍板wo~~ 咁細個位有咩工程呢~?~?~? 最尾送上aland 情況~~ 感謝Sam 提供圖片~!! (zoom 得好近!!!)





沒有留言: