2008年6月22日星期日

香港迪士尼建造圖-明日世界篇

到Tomorrowland 了~~ 其實Tland d 相就真係唔係好多... 因為佢一開park 果陣冇乜設施~ 我仲記得第一次入去果陣~ 當時係總彩排日黎~ 最令到我留下深刻印象ge 係Lion King... 第二最深印象就係.... Aland 好大!!!! 所以站於小弟角度... HKDL 最成功就係Aland~ 反觀Tland... 因為當時冇野玩~ 得三個attractions... 所以覺得冇乜特別~ (逐樣逐樣儲返黎!!)

睇下開幕前ge 空照圖先la~~ 真係細得有d 恐怖~ 仲可以見到未起馳車之前ge 模樣~


呢張係由後山影返落黎ge 相~ 唔慣由呢個位望~ 所以我懷疑左好耐到底呢度係咪香港黎~ 哈~

Tomorrowland 招牌~ 我覺得呢個招牌都設計得幾好la~ 唔好話HKDL 冇地標~ 個個都烏低身托個星球~~ (但我冇試過~)

真係冇乜野好介紹~ 雖然Tland d 設施都好貴~ 太空山~ 迪士尼起過山車好鐘意起左路軌先起出面座building~ 較近期ge DLP Nemo 過山車都係咁~



我都係見到呢d 工程照就會莫名地興奮起來~ 覺得HKDL 所有設施得來不易~ 尤其見到呢班工人好忙碌地工作~

火箭餐廳~ 大家可以睇下架火箭ge 內部.... 原來係咁樣~~ 哈

太空指揮部精品店~ Tland 其實都唔夠shop~ 所以放左好多架Outdoor 車仔... 可以拆走UFO 地帶起多間shop 就好~~


沒有留言: