2010年11月13日星期六

迪士尼擴建首次進度報導

香港迪士尼昨日首次交代工程進度,並安排傳媒參觀地盤。香港華特迪士尼幻想工程項目管理主管彭奕仁說,「反斗奇兵大本營」基建工作已經完成,地面工程已進行百分之十五,機動遊戲「玩具兵團跳降傘」的組件兩周內會由歐洲運港安裝。至於「灰熊山谷」及最遲開幕的「迷離莊園」正進行平整地基及鋪設管道等基本工程。

雖然香港與巴黎的「反斗奇兵大本營」都是以安迪的後花園為題材,連三款機動遊戲也一模一樣,包括「沖天遙控車」、「玩具兵團跳降傘」及「轉轉彈弓狗」,不過布局上仍會有差異。舉例如園區入口處的卡通人物,香港迪士尼就選擇了胡迪,原來香港迪士尼曾進行調查,發現胡迪在本地較受歡迎,而香港的「大本營」亦較法國多了小食亭及洗手間。

不過,根據迪士尼昨日公開的擴建模型,卻未見另一受歡迎角色「三眼仔」,迪士尼中人稱,園區內擺設會不時變動,日後可能加入不同人物。迪士尼明年一月起會在動畫藝術廊展出擴建模型予市民參觀。

「灰熊山谷」岩石真嘅一樣

三個新主題區有不少特別主題布景,如「反斗奇兵大本營」內安迪的巨型腳印、彈弓狗木箱和遙控車盒子,以至「灰熊山谷」內恍如美國黃石公園的岩石和噴泉等,原來都是由英泥塑造成,迪士尼更聘請了石紋專家來港,為一些假山假石雕刻。

金民豪表示,現時樂園同一時間可接待3.7萬名遊客,樂園面積增加後,可容納人數亦有望增至逾4.5萬人,但實際數字要待消防處計算再決定。
========================================================
睇相~ 出年成個模型會放係動畫藝術廊~~~!



HKDL 發佈ge Mystic Manor 場景圖~ 呢度係一上車冇耐ge The Greco Roman room~ 魔法音樂盒令到屋內所有物品都有生命~ 呢個場景中Hercules 大戰獅子會攻擊到遊客架車~ 搞到架車旋轉~



Mystic Point 高空圖~ (上埋吊臂影!??)



原來MM 建築物地基已經起緊~ 成個show building 位置都框左出黎~ 



又係由HKDL 發佈俾傳媒ge Grizzly Gulch 圖~ 呢個位係掘頭路後退到火藥庫後... 貪食熊母子誤爆炸藥射你架車出去~


Er............始終反斗奇兵都係一齣3D電影... 手繪胡迪係睇唔慣ga la~



Andy 隻腳印~ 真心講一句... 隻色做得幾似~!!!! 希望個地唔好平得咁假~



彈弓狗



TSL 「反斗奇兵大本營」三個attraction 有中文名la~~ 「沖天遙控車」「玩具兵團跳降傘」「轉轉彈弓狗」

機動遊戲「玩具兵團跳降傘」的組件兩周內會由歐洲運港安裝。即係今個月至下個月會見到TSL 向高空發展la......

HKDL 你睇下~~ 你肯主動聯絡傳媒影相~ 人地支筆都冇咁毒辣~ 仲要讚你d 岩石做到真ge 一樣~~~ 以後多d 公佈詳情la~~ 係靠呢d 消息同傳媒打好關係~ 加油!!!!
如果我係Entertainment 高層... 依家會諗到底點樣可以幫公司迎接呢三個新land~ 反正TSL 個圍板已經係度做左預告~ 不妨放班綠色士兵係圍板前俾人影相~ 不論整個seasonal 影相位又好~ 又或者俾唔識得講野ge character 士兵出黎M&G 都好~ 做下野la~~ 唔該~~

沒有留言: