2010年11月10日星期三

HKDL - Duffy's Fun Facts

今次算係咁~ 24小時之內update 左四篇俾大家睇~~ 多謝將睇呢個blog 變成習慣ge 讀者們~ 日日上黎睇有冇update~ 過去呢幾個星期多次令大家失望~~ 因為今日比較得閒~ 所以一次過送上幾篇答謝!!

HKDL 官方facebook account 都算係最多新資訊發佈ge 途徑~ 以下就係驚唔係太多人認識Duffy~ 所以預先係度作簡介~~


Duffy 熱潮即將來臨香港迪士尼樂園! 大家對他有多少認識? 不如看看以下有趣小資料:
1) Duffy是男的!
2) 最初米妮把這隻小熊送給米奇的時候,把他放在圓筒型水手袋﹝Duffel Bag﹞內,因此米奇就幫他取名為Duffy
3) Duffy的臉型原來是米奇形狀的
4) Duffy的兩邊腳板跟臀部上都米奇圖案
5) Duffy 是東京迪士尼的大熱商品。每逢新品推出的時候,經常有賓客大排長龍爭相購買
6) 自Duffy面世以後,大家都愛為自己的Duffy縫製衣服或是配襯原裝服飾,並且喜
歡帶著他到處旅遊拍照,蔚為一時風潮。值得一提的是,今年香港迪士尼樂園也會特別為Duffy推出聖誕新衣呢!

===================================================

今年妙想童話國ge 主角Duffy 熊仔將會掀起一鼓熊公仔熱潮~ 東京迪士尼咁得香港人鍾意~ 一班網友預計黎緊聖誕活動期內park 入面會有好多人手上拎住Duffy 公仔~ 如果香港迪士尼係想繼續幫佢做勢~ 可以搜羅唔同裝扮ge Duffy 造型毛公仔放係商店櫥窗~ 令到唔識佢ge 人知道佢ge 真正玩法~ 令到已經認識佢ge 人有得睇冇得擁有~ 咁就good~!

如果照上面張官圖睇~ HKDL 今次呢批Duffy 公仔都做得唔錯~ 應該銷售情況會好理想~~! 加油!!!!

圖: HKDL
 
同場加映.....  人形版Duffy @ 360..... HKDL 班人點做野.... 仲要放左成日都冇人剷走.... 所以點解我地成日都覺得HKDL 班人求其呢...? 證據就係呢度.....
 

沒有留言: