2010年11月19日星期五

聖誕人物Meet & Greet

今年聖誕香港迪士尼焦點除左係Hub 個大deco 之外... 就到一班characters la~~ 2010年ge 香港迪士尼好慷慨~ 佢地出左好多新characters~ 而且今年一班米奇家族係服裝設計上都比往年更用心~ 呢樣係值得嘉許ge 事~ 尋日media day~ 係park 入面都出現左一班第一次出黎m&g ge 聖誕人物~

有我最鍾意最想見到ge 玩具士兵!!!!!!! 呢隻先係迪士尼ge 玩具士兵ma~~! 由第一年Let it snow Parade 佢講有玩具士兵開始我已經係諗到佢地~ 好可惜果隻士兵好恐怖.. 到今年話有玩具士兵.. 官圖放出黎果張相又係驚嚇版~ 好彩....到傳媒日都有佢地出現..... 呢個擺明係seasonal character 黎... 但希望唔會得一兩日...



仲有薑餅人~~ 係parade 都見到佢地幾年~ 但話晒今年佢地都有個"attraction"~ 半個主角黎ga~ 唔俾佢地出黎就太可惜了~

另外半個主角係邊個??? 唔駛講咁多次la 下話~~ Duffy~~! 之前係forum 度有人話香港版好核突.... 我真係唔識得分東京迪士尼d 野~ 小弟一直收到ge 風都係由東京迪士尼直接「誠邀」佢黎~ 咁到底依家Duffy 係日本空降版定係去完美國水土不服版? 無論如何... Duffy 真係好可愛... 希望佢可以一直留係香港~ 每逢節日就同Mickey 佢地換新衫~ (當然計埋商品部出新衫仔~) 大家點睇?



相比之下... 對於我黎講米奇家族今次只係配角~ 聖誕老人同聖誕老婆婆裝扮非常穩陣~ 但新意欠奉~ 再但係從來聖誕都係玩classic~! 所以越經典越穩陣~ 反而越受歡迎~! (上年隻藍色就希望唔好再出現... 燒晒佢或者運去上海... 唔該~!)


糖果鴨~! 我幾讚賞佢地今次d 裝扮全部都有頭飾~ 就連一向只換頸圈ge pluto 都有頭飾~~ Donald 貫徹可愛路線~ 糖果裝扮... 同Chip Dale 一樣... 好想食左佢!!!


又一隻狗變成鹿~~ Pluto 去到Halloween Town 應該會變成Zero~! 仲有最有型的Goofy~! 感覺上HKDL 服裝設計師係愛高飛多過米奇~! 相比東京傻頭傻腦ge 裝扮... HKDL 好鍾意將高飛變成型仔~! 繼財神之後~! 今次玩具士兵LOOK... 再一次用型字黎形容佢~


Chip Dale... 唔駛講la~~ 都係可愛ga la~~ 但係我就覺得薑餅呢件衫玩得唔夠徹底~ 下半身可以加多d 裝飾~

今次character 呢part... 我好滿意~~! 比halloween 仲正!! 希望之後每個event 一班迪士尼朋友都有新衫~~! 加油!

沒有留言: