2010年11月18日星期四

妙想童話國 - 商品篇

其實今年批商品我興趣都唔大... 就係人買我買ge 心態下... 可能會支持一下東京隻Duffy~ 到依家都仲未知道自己會唔會買~ 但係好想講HKDL 各部門之間個溝通... 今日係facebook 見到隻Duffy同尋日有網友入park 買果個價錢係唔同.... 到底HKDL 呢個facebook account 係咪佢地自己做...? 好似咁hea 咁~?

商品唔係我杯茶~ 但商店裝飾係~~ 今次個櫥窗做得唔錯~ 雖然又係merchandise 張圖立體化~ 但好過得塊板係度~ Emporium 入口左右係Mickey Minnie雪球~




大家有冇見過薑餅城堡~? 正呢?? 係咪有個疑問呢~~? 今次批商品全部都大街~ 如果HKDL 係以merchandise 張圖黎整window display~ 咁薑餅城堡係出自邊一款商品?? 諗清楚仲有d咩未出!!!



呢對鴨... 係只能夠正面望~!! 因為側邊望會走樣!!!





Duffy.... 你睇下佢地幾迫幾可憐.... 快d 買走佢地la~~




呢隻士兵唔知同今次個活動有咩關係~




有小傳單拎la~~ 不過今次唔係書仔形式~ 等我研究一下點scan 先



官方發佈ge 商品宣傳圖~









沒有留言: