2012年8月9日星期四

迪士尼幻想工程香港挑戰賽 2012

05/05/2012

第二屆「迪士尼幻想工程香港挑戰賽」載譽回歸,香港迪士尼樂園度假區繼續積極培育及啟發本地設計和技術的年輕人才!

新一屆挑戰賽邀請全港20間專上院校參加,更特別擴濶範疇至工程及建築科目的學生,鼓勵更多年輕一代展示才華、 踏上成就夢想之路。冠軍隊伍將獲邀免費前往美國加州的迪士尼幻想工程總部進行交流活動,更有機會在香港迪士尼樂園度假區實習,汲取實戰經驗。

迪士尼幻想工程團隊於4月底曾舉行了講座與學生介紹比賽詳情,並宣佈參賽隊伍有機會參與新主題區「灰熊山谷」簡佈會和導賞團,及其他以⋯⋯設計為主題的活動。

比賽由即日起至6月30日接受報名,更多比賽詳細內容,請參閱:http://ahongkongdisneyland.disney.go.com/media/hkdlcorp_v0100/zh_HK/community/DINHK_brochure_2012.pdf






---------------------------------------------------------------------

原本真係諗住唔講... 呢d 擺明抄橋比賽... 不過我好想第二屆會係由fans 得冠軍~ 話晒入到WDI 做實習又或者見識都係fans 們一直以黎ge 心願~ 而呢個挑戰賽會係一個好好ge 途徑~

明明今年一月先有個冠軍誕生... 咁快就第二屆?? check check 資料... 原來第一屆上年六月ge 時候呢個blog 都有提過~ 原來個比賽要搞一整年~ 都幾有心機~ 撇除評審容許抄襲行為~ (第一屆報導請睇呢度 )

而第一屆抄橋得冠軍ge 隊伍... 就可以睇返呢度重溫.....

我好鼓勵各位參與~ 詳情請睇上面pdf file 條link la~~ 咁岩尋日就有外國網友post 左HKDL 擴建plan v2.0... 大家可以參考一下~ 以另一途徑為HKDL 海盜區域討回一個公道!! (詳情請睇呢度) 加油!!!!!



==========================================================

官方youtube channel 出左呢段片~ 第二屆迪士尼幻想工程香港挑戰賽已經開始~ 今次由WDI 向各參賽隊present 灰熊山谷構思過程~ 希望可以激發一下佢地ge 想像力~

沒有留言: