2012年8月2日星期四

香港迪士尼次輪擴建計畫2014年動工 造價料達十多億

海洋公園第二期擴建料今年內拍板,但香港迪士尼次輪擴建卻只聞樓梯響。據了解,港府及迪士尼均希望加快商討擴建,料將以「先大後細」方式發展,考慮先建一個造價料達十多億元的香港獨有大型園區。  

消息指,期望2014年動工,趕及高鐵和港珠澳大橋分別於2015年和2016年通車「吸金」。據悉,樂園餘下土地將分期擴建,希望每年均有新遊樂設施落成,以保競爭力。

香港迪士尼2009年落實興建3個園區的首輪擴建,最後一個新園區「迷離莊園」料明春落成後,首輪擴建便告完成;據了解,現有園區仍有一大幾細、合共約7公頃的土地可供擴建。  

可靠消息透露,樂園大股東的港府與細股東迪士尼,均希望加快次輪擴建商討,並將約7公頃土地以「先大後細」方式發展,首先再建一個香港獨有的大型主題區,值得考慮。  

據了解,再建一個大型園區工程費料達10多億元,由於股東雙方均不希望再由立法會通過財務安排,令擴建進度被拖慢,料不再透過增減雙方持股量或市場借貸融資,希望由樂園收入及盈利支付擴建資金。消息解釋,再建大型園區的造價,可以分期支付,若每次只須繳付數億元,相信樂園日常收入及盈利可應付。《香港經濟日報》

========================================================

一得知呢段新聞就POST 左上黎~ 但因為仍然返緊工就唔得明打太大段文字~ 

香港經濟日報最先報導最準確擴建消息!

首先呢段新聞有幾個重點... 1. 十幾億project... 2. 2014年動工.... 3. 全球獨有.... 4. 唔會再傾注資所以可以好快成事

十幾億有幾多呢? 如果係一個全球獨有ge 設施 / land... 十幾億入面有一部分會用作設計費~ 擴建三寶用左三十幾億建成三個land~ 可想而知十幾億一個land... 其實個規模會同GG 或者MP 差唔多... 但你唔能夠expect 十幾億一個land 會有兩三個ride~ 如果有... 呢個land 就只會係TSL ge 規模... 而當年Pirate Coast 造價幾十億... (外間傳出最高達70億~)

2014年動工都唔係d 咩奇聞~ 2009年注資通過後都要2010年尾先可以搵到工程公司簽好晒contract 動工.. 而次輪擴建一早就講係今年年尾有眉目~ 而較早前官方公佈談判結果會推遲到2013年頭~ 咁2014動工都可以理解!

至於早前報導傳出興建第二期填海ge 計畫~ 其實同呢段新聞係無關~ 假設興建第二個park 呢個傳聞係真~ 前期工作更加需要更多時間~ 以小弟暫時收到ge 消息~ 就算成事同順利最快都要2015 / 2016 先可以動工~ 所以如果第一期2013年後完全冇擴建同冇新設施開幕... HKDL 係唔足以保持吸引力.. 所以今次呢個消息對HKDL同我地都唔係壞事~

更何況.... 2014年同2015年HKDL 都應該會有大事發生! 冇新設施開幕問題都應該不大~ 

至於今次呢個消息同我收到ge 消息吻唔吻合呢~ 暫時都ok~ 只不過當中一個theme 係比較concern.... 希望唔會係以上報導講呢個~

不妨繼續等更多消息~ 依家... 再次望一望呢幅高空相~



沒有留言: