2012年8月19日星期日

奇妙盛宴



今日各位AP / MA Holder 都瘋狂地share 呢張邀請卡~



話說陰謀論者Bsan 覺得呢個「盛宴」係同灰熊山谷抽籤事件有關ge 引伸活動~



估計今次盛宴活動係想修補MA 們同HKDL 之間ge 關係~ 活動詳情如下:

我們非常感謝您自2006年推出「全年通行證」,到2011年推出「奇妙處處通」,一直以來的忠誠支持。我們誠意邀請您出席「奇妙盛宴」,歡迎攜同一位賓客一同參加。詳情如下:
日期:2012年8月18日
時間:下午6時至9時
地點:香港迪士尼樂園酒店-仙度瑞拉宴會廳

記得收到邀請函要打1-830-830 確認登記



Bsan (魔鬼版): 希望各位可以透過呢個難得ge 活動~ 如果能夠遇到一班具有影響力ge Cast Member.. 不妨藉此反映一下你地對HKDL ge 睇法同意見!

Bsan (天使版): 其實如果HKDL 想透過呢個活動同大家維繫一個良好ge 關係~ 大家都應該盡情享受當天園方ge 安排! 然後喺網上分享呢個咁開心ge 時刻!

========================================================

今晚就係盛宴~ 各位MA 都陸續入場~ 今晚總共有33檯~ 而且在場都見到有管理層出現~





金生一輪催眠攻勢後... 有一段歌舞表演... 就可以用餐 (金生演辭內容就係多謝各位MA 呢幾年黎ge 支持.. CM 話見到好多人係度拍拖.. 求婚.. 再生埋小朋友咁入黎~ 都係果d 行野...)






其他節目就唔多提~ 之後有個頒獎儀式... 原意係答謝幾位喺呢幾年入得最多次數ge MA... 但整個氣氛突然令人聯想起d 保險業晚宴... 同樣都係頒獎俾幫公司賺得最多果幾個~ 運用左少少心理技巧.. 想在場各位MA 投射自己幻想上台領獎... 咪可以令到你地入多D~

但係幻想又能唔能夠成真呢?? 當公佈最多次數果個人ge 入場次數竟然高達800次ge 時候... 全場人士嘩然~ 計返過去六年平均每三日就入一次!!!!!! 好厲害!




冇個special 獎都唔緊要~ 今晚入場都會得到一個獎 / 紀念品~ 出席得ge每一位都已經係非常支持香港迪士尼樂園~ 如果唔係園方都唔會請你la~



有得影相~~ Golden Mickeys 版Daisy Chip Dale~




食物係翠樂庭質素~ 免費食一餐又有野睇又有野拎~ 都算係咁la~ 唔好再記住灰熊山谷d 不快事~ 繼續支持HKDL! 下次盛宴可能(又)有你份呢!




沒有留言: