2007年11月16日星期五

2007雪亮聖誕小鎮大街聖誕裝飾

到我post 聖誕相~!! 唔聲唔聲夜晚黎update~ 隨時有驚喜~~!!
難得有幾個鐘得閒.... (呢幾個星期真係訓覺都冇時間...) 原本得閒都未必會入park ge~ 但個天實在美得令人陶醉~! 忍唔住入去影下聖誕裝飾ge 相~~!! (個天藍到好似去左外國咁!!!)





咁岩影緊相兩隻老鼠走出黎wo~ 我第三次影佢地ja~ 哈哈~~

60 呎高的聖誕樹~~


今年聖誕樹上面ge 裝飾都係玩LED~ 好過之前d 樂器la~ 放上去有d 唔知想點咁~ 其實上面見到果d 裝飾物全部都有LED~ 雖然夜晚個效果唔會好出~ (pluto 之前send 過夜晚著左燈ge 相俾我... 第一次真係完全發覺唔到著左燈~ 只係問點解條街咁少人~)



岩岩發現原來我del 左最主要ge 四大美人同南瓜車冰雕~ 又要再入過了~~~! 哈哈~
我好少可post 自己影ge 相~ 大家高抬貴手唔好偷我僅餘ge 作品~!!!

沒有留言: