2007年11月26日星期一

2007雪亮聖誕雪亮聖誕夜景

之前都冇乜影HKDL 夜景~ 對上果次.... 應該都係上年聖誕節.... 上次hallween 都冇影過相~ 以下呢d 相都係我自己影ga~ 只限出現於我的部落~! 其他地方見唔到ga!! totally exclusive!!!! 請各位笑納~!
同埋為左呢輯相~ 我個blog 個background 暫時會轉返實色~!
首先係城堡正面~ 其實影左好多張~ 但網上面都見到好多人post 左正面~ 咁我post 一張出黎算~

側邊係Ally 話我知ga~~ 因為我個friend 難得大讚HKDL 個城堡靚~ (平時佢好少會讚HKDL~ 哈哈!) 所以我地行左埋去近距離兼低炒~! 城堡立即變得宏偉!!! 日頭睇明明d 燈排得好疏~ 點解依家睇會咁密~? (但現場確實冇官網圖咁光~ 相機問題~ 睇下呢張~)




再黎多張zoom ~!!! 我同個friend 都覺得... 睡公主城堡從未試過咁靚~!!!! 呢張真係好似好多星星咁... 但影完呢輯相發覺對眼好痛.... 大家影果陣都要小心d.....

仲有disney 四大美人加一車~! 香車配美人~! 絕~! 邊個同我講唔係底部發光!?!? 等我仲同台灣網友講我之前錯左~ 錯上錯la 依家~ 哈哈~





仲有小鎮大街隨影~!





------------------------------------------

2/1 last day 當晚castle light 之後竟然繼續開放通往Fantasyland 條通道~ 大家可以以另一角度近距離睇睇座城堡有幾靚!!






Sparkling X'mas 最渺小而又最大功臣~~!!

再送上兩段Promotional clips~! 第一段係30 秒電視版廣告~ 除非你唔係住係香港~ 否則一定睇過!!!
第二段就唔係咁多人睇過~ Now TV 一分鐘版浪漫廣告! (D 廣告越拍越靚!!)
再睇睇Yahoo! HK「聖誕去邊度」特集~ 讚HKDL 好ge 有171人~! 超過八成人覺得HKDL 雪亮聖誕正!! OP 唔提都罷~ (呢個blog 唔係講OP~) 有興趣自己click 入去睇~ 大比數拋離!!!!
http://hk.where.yahoo.com/a/fullcoverage.html?id=19158
多謝HKDL 全體上下CM 送俾大家一個咁靚ge 聖誕節~! 請繼續努力~~! 下年聖誕再見!!!

沒有留言: