2007年11月23日星期五

2007雪亮聖誕雪亮聖誕限定版精品

上年catalog 送左貼紙~ 今年就印左2008 年年曆出黎~! 但實在好奇怪.... 去到七月都見到上面果張聖誕圖都咪話唔搞笑~ 部分仲未運到~ 大家未去又或者仲未認真睇過晒d 精品的話~ 可以參考以下呢本商品目錄~! (點擊放大)
 
 
今年d 公仔腳底有Winter Edition Logo~ 係一棵聖誕樹黎~! 上年冇ga~~~ 由呢d 細微位又可以見到HKDL 進步la~~~ 希望個款唔係抄人 (見注*) 我好鐘意pooh pooh 系列d 公仔同埋上面P.6 中Chip n Dale 軟糖~ 之前都有講過HKDL 米奇家族中毛公仔冇走樣ge 就係Chip n Dale~ 依家佢地仲一個扮聖誕樹一個扮雪人~! 可愛到極點!! 仲要只係$120~!!! 真係must buy item~ 不過今日仲未見貨~~!!
 
 
同場加映~ 聖誕樹上的滿月!!!
 
各位朋友又留意~ 下面有野睇~!
 
注* 自從得知原來Pirates Takeover 同Summer Blast 中米奇套衫係黎自東京迪士尼.... 仲有d 貨係黎自美國之後.... 我都唔係好敢去外國forum post 呢d 相.... 好怕會俾人笑... (有時以為HKDL design 得好好... 點知原來唔係自己design ge...) 唉... HKDL 加油吧~!!!

沒有留言: