2009年1月13日星期二

尋福

搵得歌神張學友黎做代言人當然唔會咁易就放過佢~ 叫佢順便唱埋首活動主題曲先~ 先唔講MV 住~ 呢首歌係讓奇妙飛翔中樂版~ 感覺好match CNY 個氣氛~ 廣東話比較難填到一首歌兩篇完全不同ge 詞~ 所以今次只係推出國語版本都唔係d 乜大問題ge~

今次呢個活動係咪target 大陸人~!? 只不過係一句歌詞就可以答到你~ 「傳說裡... 南方有樂園」~ 講緊南方就知道係target 緊大陸人la~~ HKDL 花幾年時間諗到頭都大埋~ 辛辛苦苦完諗左個全球獨有ge event 出黎~ 到頭黎可能免費幫緊上海試驗~ 真係唔抵~

anyway~ 我覺得今次呢隻MV 真係拍得好唔錯~ 全隻歌都係HKDL 入面拍又或者係電腦合成效果~ 一開始個講古佬伯伯身處ge 地方~ 大家覺唔覺得熟~? 係泰山樹屋黎ga~ 只不過佢行左出去我地平時出唔到ge 地方~~! 拍出黎個感覺好仙境~ 係有少少「功夫熊貓」Oogway 果棵桃樹~ 哈哈~



上面果張其實都應該認得出係樹屋la 呱~ 認唔出就睇下面呢張~ youtube 版冇呢幕~



以下呢個畫面係我覺得最感動ge 一個shot~ 令我感動ge 唔係變金鯉果一下~ 而係背樂果幾下二胡~ 不得不讚重新編曲果位~ 成首歌變得好中國feel~



呢張大家都好似好有興趣咁~ 但其實係平面圖黎~ google earth 咁之麻~ 哈哈~ d 雲又阻住晒~ 係la係la~ 睇下我地個park 幾細~~!



另一感動位~ CND 同學友玩跳繩~ 感動在於好match CND 貪玩性格~ 其他角色其實唔係個個都係呢隻MV 中突出到~ 除左用左好長時間拍影Mickey 打鼓外~ 最impressive 就係CND 呢幾秒~



大家都應該睇過晒~ 都要放係度做個record~ 下面仲有making of... 全國語~ 又知乜事la~

今次就呢隻MV ~ 唔應該再有人話HKDL 宣傳做得唔好吧~? 其實x'mas 都見到幾積極宣傳~ 睇埋今次活動d 報章雜誌點評先~

沒有留言: