2009年1月19日星期一

福到滿城賀金牛 -CNY Meet & Greet

特登等埋今日出Bolt 先出呢篇~ 今日開始... 大家經過Parade 路會見到一塊Backdrop... (官方話係Fantasyland...) Bolt 兩位主要角色(仲有Mittens) 會出黎同大家影相~ 但係點解冇Rhino 呢...? 個個睇完齣戲都對Rhino 印象最深刻~ 話佢好搞笑咁話~ sigh....




其他米奇家族新年裝亮相~ 首先係米奇福氣大宅~ Mickey 攬住CNY Logo Cushion 呢張~ 夠晒經典兼得我地獨有~!! 好似睇緊電視咁~ 哈哈~



Donald 同Daisy 繼續纏綿~~



Goofy 呢個pose 好搞笑~~! 再發現到原來Pluto 呢身裝束真係同上年唔同~!! 係我唔夠細心~ 係我平時冇留意開Pluto~ 係我錯~



Chip n Dale 兩套衫d 色調轉ga~ 睇下會唔會有日兩隻野玩調轉衫著先~ 哈哈哈~



今次Mickey 係屋企等大家影相... Minnie 係Main Street 完全消失~ 影唔到佢條新裙~ (我覺得今年條裙好靚~) 好彩Fantasy Garden 仲見到兩老著返上年套衫M&G~ 呢個Pose 甜密程度可以同Donald Daisy 個pose 鬥ar~!!



之後... 唔知係咪要等到情人節event 先可以再update m&g 相呢~~ 係wo!! 我岩岩先醒起從來都冇post 過福祿壽同財神出黎~ 求佢地d 相~ 哈哈~
圖: 糖絲Cinderella, SHC

沒有留言: