2009年1月27日星期二

福到滿城賀金牛 -米奇福氣大宅

新年快樂呀各位~ 恭賀同客氣ge 說話唔多講~ 祝大家想要乜有乜就算~ 都包含晒所有祝福說話~

今日要講米奇福氣大宅~ 第三次開到底會同有d 乜唔同呢~? 主要都係入房Meet & Greet~ 睇睇個門口.... 仲有聖誕燈飾~


入面最有節日氣氛都算係花園~ 上次全部都係白雪~ 今次就桃花~ 當今年桃花唔肯開之際~ 米奇個世界ge 桃花一早已開得燦爛~! 恭喜晒~


圍欄上個裝飾有d 多餘~ 但係Pluto 屋企個桃花園真係好靚~!!


掃把先生水筒內ge 水變晒金幣~ 水為財呀~~

有農曆新年特色的裝飾~



我最愛ge 場景係廚房~ 因為真係似返一個屋企咁密質質~ 我地個版本其他scene 傢俬排得太過疏la~ 仲有d 新年食品... 如果個蘿蔔糕蒸籠可以放係爐頭再噴煙出黎個效果會好正~~




廳... 米奇全間屋入面我最鐘意ge 傢俬(擺設)就係盞鴨鴨燈~ 好可愛!!


全盒入面食品都好地道~

到睡房~ 其實我一直覺得Mickey 房床頭櫃隔離度門後... 應該係一個洗手間黎~ 一間屋點解會冇廁所?!? 睡房隔離有個廁所都好正路~ 如果門上面示意係W.C. 個感覺會完整d~ (不過見到班CM 出出入入~~ 哈哈~)



等一等就會到達米奇會客室.....

米奇正執緊會客室等侯大家大駕光臨....

「點解等左咁耐仲未有人黎探我??」

「有冇人呀~~?~?~?」

「......」

「呀哈~ 終於都等到你黎啦!」
「祝你牛年笑口常開~ 記得多d 入黎香港迪士尼樂園探我! 新年快樂!!」

希望HKDL 會快d 加入真正ToonTown~
圖: Sam... Pui... SHC....

沒有留言: