2009年1月28日星期三

關於外國網頁最新擴建傳聞

岩岩見到某外國網頁update 左講HKDL 擴建ge 資料~ 我唔應該講咁多野... 不過俾大家睇睇文中提及ge 幾個concept art....

Pirateland... 約兩個月前小弟收到小道消息指呢個計畫全新放上談判桌... 但係香港定上海... 依家仍然係個謎... 外國網主私下同我講佢呢段都唔update~ 我會繼續信住自己個版本先.... 至於其他呢...



以下呢個同較早前傳得最盛ge 傳聞 (包括自家風) 都較為吻合~ 但你會發覺同上面果張又有少少異曲同工~ 一個過去外國迪士尼棄用計畫~ 精髓將加入香港新land.... 就咁睇張圖都見到有傳聞中........



呢個係.... Mmmmmm....



Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..................







上得呢度耐ge 話大家都知我自從Pirateland 冇動工之後... 講野冇咁實牙實齒la~ 唔關乜magic 事.... 係因為決定權唔係WDC 同WDI 度~ 係香港政府~ 正如上海政府放左咁多次風.. 但係都要雙方達成共識先可行~ 每一個人... 不論國藉... 聽到呢個擴建plan 都大讚精彩~ 好多外國人勁羨慕我地有新版經典設施~~ 但係最終會點... 都係政府話事..... 快d 開工可以蝕少d~
留返俾大家發揮自己想像力估下la~~ 估到都未必真係會成事~

沒有留言: