2009年11月11日星期三

原來廁所都有Concept Art

原來2008年一大擴建項目 - 閘口廁所張concept art 未放過出黎~


原來廁所都會畫concept art... 迪士尼真係迪士尼~!!!!

2008年... 三個擴建項目~

小小世界係同我地最有關係ge~ 只不過唔係人人都被呢個新設施所吸引到姐~ 亦都係全個樂園遊客可以享用到ge 最大室內設施~

第二個就係呢個閘口大廁所... 其實就唔係咁明點解一個位置屬於偏僻的廁所要起到咁大.... 不過算la~ 呢個位都做唔到d 乜特別設施~

第三個?? 森魔詭域條路lor~ 都算係擴建ar~ 個park 真係大左ma~! (雖然2005年最original 張map 一早畫左條路...)

又係時候提提大家~ 如果Toy Story Land 真係快要動工同趕係下年開放.... 又如果你想自己有份參與見證HKDL 成長... 留個紀念.. 做返一個record... 請快d 係佢地未圍板前影相la~

而根據之前政府公佈的文件中...Toy Story Land 的入口會係下面呢個位~ 小弟都有影到留念~~~! 趁呢個禮拜HKDL 仍然係死城... 把握機會入去影la~~!


怕佢地個plan 有變~ 都影左張全景作不時之需~


之前下路Win 有冇入到去森魔影樹叢?? 如果今年年尾動工~ 下年黑色世界再次開放森魔ge 時候... 通往Grizzly Trail ge 路可能就會圍左板ga la~ (不過未知佢地會點搞.. 可能最尾先開入口呢~)


睇完呢一篇... 係咪有少少重燃大家當年入park 影工程照ge 興趣呢~?~ B san 習慣拋磚引玉.. (哈!) post 左呢幾張相~ 之後ge updates 就靠大家la~~!

睇相先發現... 原來森魔橋底同FL AL 過場地磚係一樣~

Concept art: HKDL, 森魔相: Sam

沒有留言: