2009年11月9日星期一

HKDL 擴建模型曝光 @ D23 Expo (3rd ed)

迪士尼迷最期待的展覽... Disney 搞左咁多年先正式成立的D23 同D23 Expo 終於都已經開始~~! 有最新電影ge 資訊同埋concept arts.. 劇照~ 仲有Park and Resort 的模型同最新技術等等~ 其他野就慢慢先講~ 睇得呢個blog 都應該要首先講左HKDL 擴建模型先ge~~~

以下呢張相由michaelkreagan 提供~ 全部相都可以放大睇~ 擴建三寶都整左模型出黎~ 但係見唔見到右邊Toy Story Land 同之前政府公佈ge layout 唔同左~? 仲有就係未上色~!!

都話左當時係臨急臨忙丟個idea 出黎填位ga la~ 依家個U 形仲近左Fantasyland~! 希望呢個都仲未係最後成品~ 仲會改~~!! (連最近官方的模型都未上色~ 都真係仲有機會~ 不過唔會cut 左個u 型就是了... 唉~)


後面仲有concept arts~ 影得太矇.... 睇唔到唔緊要~ 只係第一批相姐~ 之後應該會有更多相放上網~ 而且據我所知我地HKDL 都有fans 去左D23 Expo~ 大家等佢返黎睇下會唔會有更清楚ge 相la~ 哈哈~

以下呢張有可疑ar~~! TSL 左邊地下畫左虛線~~! 到底佢地畫左地要黎做乜!?!?


下面呢個係我地Mystic Manor 的建築物外觀~ (johnmorton提供)

 0月1日

內部清晰圖~ 慢慢研究~! (點解睇個模型好似咁細ge...? 仲以為有兩層....) 好似今次都有畫埋軌~

WDI 介紹HKDL 黎緊大作Mystic Manor 背後故事~~!! 快d 睇!!!
仲有下面呢段片... (唔sure 係咪exactly 條片ge link~ 睇唔到係左邊揀返D23 Expo) Carsland 入面的技術~ 有d 似Buzz 同Madam Leota~
等其他人update 吧~~~ (LaughingPlace 實會有~)

圖: Alan S. Dalinka

沒有留言: