2012年1月17日星期二

喜洋洋

如果大家有睇過今年CNY 個舞龍show... 最後會聽到有「喜洋洋」三個字.... 而今日開facebook 見到HKDL 宣傳佢個行大運E-揮春遊戲.... 圖只POST 一張... 因為下面會放link.... 我concern ge 係呢張揮春... 喜洋洋~~!!


http://www.hkdisneyland.com/cny/


開始潛意識洗腦?? 上網睇一睇資料...原來... 黎緊新年上映ge 喜羊羊大電影係首次同迪士尼合作出品... 而新角色果隻龍仔... 係迪士尼授權俾佢用... 幾令人不安~



原本就咁洋同羊兩隻字都唔會令到小弟咁驚ge... 不過最衰就係睇到金生話想邀喜羊羊過黎樂園.... recall 一下大家記憶....

或邀喜羊羊成樂園一分子
金民豪坦言,香港迪士尼雖然有足夠土地擴建,惟興建酒店是一項龐大的投資,與單純興建一座遊樂設施是兩碼子的事,所以目前仍需要進行長遠的規劃方有定案。規模方面,暫定一大一小,大的一間,其面積約是現時酒店的1.5 倍;小的一間,房間數目約300間。
「其實政府都好支持我們做,問題是夠唔夠錢,香港迪士尼剛剛起步,需要些時間儲錢。」硬件要擴建,在軟件上金民豪心裏也有一盤新計劃。迪士尼公司一直有與意馬國際(585)合作,在迪士尼旗下頻道播放喜羊羊電影,以及經營喜羊羊快銷品業務。他表示,未來不排除與意馬有進一步合作,甚至有可能在香港園區內加入內地客熟悉的喜羊羊卡通人物。

原文:
http://blog.yahoo.com/_2RGO4AIJ4HEAI34SSBPD5S4DGU/articles/645201

各位點睇??

沒有留言: