2012年1月23日星期一

香港迪士尼迎龍接福

電視畫面~ 等左好耐~ 出左唔夠兩分鐘.... 仲少過D 表演團體....





官方update



活動今日就會開始.. 但係園方低調到根本好似冇搞過一樣~~ 因為佢地唔想混淆今年個焦點~~ 你睇睇年初一晚花車巡遊HKDL 架車... Toy Story~ 冇錯!! 主角都係好配合龍年~ 但係佢係抱抱龍ar!!!



其他花車設計可以去以下網址~ OP 年年都差唔多樣... 夠環保!!

http://www.discoverhongkong.com/chinesenewyear/tc/night_parade_overview.html

========新聞稿========

象徵如意吉祥的龍年即將來臨,緊接亞洲獨有的主題園區「反斗奇兵大本營」正式開幕,香港迪士尼樂園亦已為賓客準備好福氣滿盈的「迎龍接福」新春特備節目,讓賓客與親朋齊齊繼續玩餐飽,開心熱鬧地迎接新一年。


為迎接喜氣洋洋的龍年,於2012年1月13日至2月5日期間,樂園將每天上演全新的 「飛龍躍舞」賀歲表演,讓賓客感受熱鬧新春氣氛;8個以福氣命名的園藝景點「福運游龍」更會進駐樂園不同角落,為賓客帶來好運;一眾穿上全新賀年服裝的迪士尼朋友更會聯同來自迪士尼電影《花木蘭》的木須龍,與賓客拜年,齊賀新歲,倍添福氣;賓客還可於樂園內一邊欣賞洋溢新春節慶的裝飾,一邊品嚐各式各樣的賀年美饌、細選特色應節精品等。賓客來到香港迪士尼樂園聚首一堂,必定能歡樂處處,度過一個難忘的新春假期。

「飛龍躍舞」 熱鬧賀新歲
農曆新年期間,舞龍舞獅表演當然少不了!美國小鎮大街每天將上演三場「飛龍躍舞」賀歲表演,象徵吉祥平安的靈巧金龍隨著振奮的鼓樂聲,帶領騰雲、鯉魚等吉祥物,聯同一眾舞蹈員,沿著美國小鎮大街躍動飛騰,讓賓客體驗別具迪士尼特色的新春氣氛。


「福運游龍」 添運過新年
為了祝願賓客龍年行大運,樂園於不同主題區共設置8個以迪士尼朋友為主題的「福運游龍」園藝景點供賓客拍照。賓客絕不能錯過的是設於睡公主城堡前全新登場的新春花燈「一『燈』龍門」,與摯愛親朋一起拍照留念,增添福氣,行運一條龍 !賓客同時亦可把寓意「常歡」、「姻緣」、「豐盛」、「立業」、「萬利」、「和氣」、「健康」等福氣通通帶回家,迎接好運新一年!(詳見)


米奇米妮賀歲新裝迎龍接福
在新春「迎龍接福」期間,一眾大受歡迎的迪士尼朋友將穿上華麗賀年新裝在樂園到處向賓客拜年,齊來一個福氣合照。來自電影《花木蘭》的木須龍更會現身樂園與賓客見面,把福氣好運送給每一位賓客。




喜愛繪畫的賓客亦可到動畫藝術教室一展才藝,學習畫出戴上賀歲帽的米奇老鼠及唐老鴨。為了更添歡樂賀歲氣氛,由大年初一(1月23日) 起,賓客進入樂園時可獲贈內有朱古力金幣的吉祥利是一封。


精選新春美食、禮品及酒店套房 喜氣不斷迎龍年
佳節當前,應節美食為節日更添色彩!樂園及兩間迪士尼主題酒店為賓客準備了各項傳統賀年食品,由豐富的團年飯到精緻小點,應有盡有。大快朵頤之後,賓客更可盡情選購各款禮品,送贈親友。過百款糅合迪士尼及龍年特色的賀年限定版禮品更將隆重登場,讓每位賓客把龍年的喜悅一併帶回家!樂園亦將推出供人氣迪士尼小熊Duffy穿著的新春套裝,必定能吸引粉絲們熱烈搶購,與迪士尼朋友一同共賀新歲。





在新春期內入住香港迪士尼樂園酒店國賓套房的賓客,可免費尊享特色新年佈置及一對別緻的米奇米妮毛公仔,令整個假期更臻圓滿。



----------------------------

今年因為聖誕同新年都係主力sell 緊TSL.. 所以兩個節日都冇乜大野出現~~ 原本聖誕係可以做得更好ge... 但唔知點解最後會搞成咁... 到新年la~~ 聽聞今次仲會靜靜帶過到冇Media day~ 八福今次一次過換晒~ 之前出ge 都係比較主力同大家都認識ge 迪士尼朋友~ 而今年就換過晒一班比較少係香港同大家見面ge 人物~ 就包括.... Pinocchio ar!!!

1. 健康... 後面龍ge 設計就係向WDI 送俾HKDL 個logo 致敬~ 重新設計過係因為... 版權?? 之前立體聖誕卡都冇抄足Mary Blair 手稿~ 但係條龍都係Detail~





2. 立業






3. 常歡 - Mickey & Minnie



4. 豐盛 - Genie




萬利 - Aladdin




姻緣 - Lady and the Tramp




和氣 - 101 Dalmatians






一「燈」龍門 - Mushu






雖然今次係2.5D... (即係有一部分係3D但係其實係2D板黎... 你話低成本又得~ 亦都可以話佢地係唔想再俾走樣ge 情況出現... 因為park 入面ge decoration 質素太參差... 之前八福果d 造型其實都唔係隻隻做得神似... 獻醜就不如藏拙~ 一塊板過仲好la~~

大街燈... 我覺得呢個設計中式得黎好浮誇~ i like it!! 燈身ge 龍雕非常detail~





但係其餘ge 裝飾就呢....





Main Street 建築物外牆繼續加新年裝飾~







商店櫥窗都係一貫將新年商品張圖立體化~








Times Guide~


沒有留言: