2009年12月13日星期日

又有新貼紙出

HKDL 繼上個星期推出左數量極多的Merchandise 第二set 貼紙後~ 都未有時間儲齊~ 轉個頭又有另一套貼紙推出左~ 冇Fab 8~ 但係有幾位比較受香港人同亞太區遊客所熟悉同歡迎ge 人物~

由上次Merchandise 貼紙到今次呢set 貼紙可以見到... HKDL 又捉到fans 們心態~ 獲取方法開始唔再係park 入面問CM 拎~ 就例如之前果套都有blogger 講到係要去到機場禁區入面間Disney Store 先有~ 太過誇張了!!! 幾時開始儲貼紙都變成有錢人玩意?



上次merchan 果set 貼紙... 其實小弟都睇過全部款... 但就算我post 出黎都冇la... 你地問我點拎我都答你地唔到..... (你地都知我唔儲....)

有merchandise CM 反映.... 其實佢地有好多野都係睇上頭指示... 大家睇人個Blog 見到有新貼紙... 24小時內問佢地... 佢地都未必答到你ga~ blogger 分享最新資訊原意真係冇錯ga~ 但CM 話有部分fans 態度唔多好~ 有質問式... 有死lur 式... 人地都係打份工姐~ 如果大家態度可以友善一d 正常一d~ 我相信CM 們都會好樂意俾你地~ (如果佢地真係派得ge 話~)

今次呢set 貼紙.... 唔講係邊個部門派~ CM 懇求各位blogger 高抬貴手~ 唔好爆出獲得方法~ 唔好加重佢地工作負擔~ 唔該晒咁話~ (講就講左... 但總有小朋友會公開問點拎... 真係防唔到... CM... 認命吧~)

沒有留言: