2009年12月9日星期三

Mystic Point 模型曝光 @ D23 Expo

香港迪士尼四週年最好的生日禮物... 就是D23 Expo~! 突然間公佈晒所有細節~
我覺得大家都係對Mystic Point 有興趣d~ 加上WDI 講解有多d 資料~ 所以就講MP 先~ 以下呢張係展覽會上的介紹圖... 同之前我地張poster 唔同~ 甚至連MM 個外形都唔同左色~ 但係可以睇到整個莊園真係好有特色~ d 外國人話一個land 得一個attraction 好唔妥... 我就覺得唔駛分薄晒個故事ge 話一個land 一個attraction 就可以好完整~
模型... 如果大家有睇到之前果個內部模型ge 話應該會知道入口同出口係邊~ 即係MM 主建築物左邊個細洞仔係入口~ 出口就係主建築物右邊~
如果我地拍返埋之前公佈張地圖睇就睇到MM 約佔整個區域約幾多地方~ (好細...) 左邊係入口~ 右邊係出口~ 出口又似乎再相連一間房仔~ 可能呢間會係Shop~ 再過去右邊就係Table Service 餐廳Adventurers Club.
MM 的外形... 上次發放concept art 果陣大家都唔覺得MM 座建築物靚~ 而且仲係有d 怪~ 但今次見到個模型就改觀~ 幾靚~ 主建築物下面應該係Preshow room~ 再睇埋落去~
外觀的資料搜集~ 今次呢個故事係發生於1908 年一個熱帶雨林中的大宅~
架車都經過多次修改~ 有人話唔鍾意前後兩排... 我覺得相比其他HM 要一排車non-stop 排住隊撞鬼... 如果MM 因為每架車坐多d 人而可以車與車之間分得散d 都唔錯ar~
Preshow room~ 呢間大宅主人叫Henry~ 佢係一個探險家同古董收藏家~ 似乎間屋鬧鬼事件都同佢無關~ 係佢隻馬騮Albert 手多多~ 相反Henry 仲歡迎你黎參觀佢間屋~~! scene 3 先有Story 睇~ 所以呢間Preshow.. 會唔會只係講Henry 生平... 甚至乎講佢件最新收藏品呢??
右邊果位係CM 套戲服?
Scene 3 - Cataloging Room
Albert 打開最新收藏品... 封印神秘力量的音樂盒後... 怪事就發生!!
Scene 4 - Music Room... 一開始就俾呢d 冇咁攻擊性ge 野你睇先~ (左右兩架車一齊行)
Scene 5 - Greco-Roman Room.. 跟住落黎都似乎係用地區 (國家) 黎分Henry d 珍藏
Scene 6 - Nordic Chamber... 原來MM 都有極地feel ge scene~ warm up 完了... 開始要嚇你~!!!
Scene 7 - Armory~ 由世界各地搜羅返黎的騎士... 攻擊你~!
Scene 8 - Egyptian Room.. 到底會唔會有嚇人畫面!?
Sence 9 - Tribal Room 有兩張圖~ 係咪呢個位分岔呢?
Scene 10 - Chinese Room~ 呢張之前已經公佈左~
Scene 11 - Cataloging Room... 又再(扮)返返黎呢間房~ Albert 唔想惹上麻煩~ 所以急急係Henry 未知之前將音樂盒關上~!! (但閣下都已經參觀晒成間屋!) 所有野回復原狀~
最後Henry 再出黎同大家講... 多謝你參觀~ 希望everything is fine~ 得閒再黎參觀過咁話~ 完結! (似乎真係完全唔關Henry 事~!! 聽WDI 語氣Henry 仲係開心tim~) 以下係William 睇完concept art 同youtube 片後研究得出的場景分佈圖~ (點擊放大)
上面部分concept art 黎自以下呢段Youtube (AttractionsMagazine 提供) 
好開心見到我地個HM 同其他版本完全唔同~!! 走出自己一套風格~! 外國網友一致激讚Mystic Manor~ 成為令人期待開幕的attraction~! 暫時應該冇乜幾多人會期待TSL 開..... 除非突然有令人耳目一新的詳情~

沒有留言: