2009年12月14日星期一

探險世界最初概念

隨住HKDL 動工興建三個新主題區.... 外國網友搬左幾張concept art 出黎~ 當中Adventureland concept art layout 極似依家HKDL Adventureland~ 不過比依家有更重東方元素~

睇睇呢張concept art~ 其實layout 同依家分別都唔大~ 左下角係Aland 入口.. 有兩條路通去左邊~ 一河之隔對面係樹屋 (都係坐木筏過) ~ JRC 係右邊~ 火車繞過Aland 行~ 基本上都有八成相似~ 所以我覺得張圖應該係屬於HKDL~

但唔同ge 係JRC 碼頭有艘印有龍形帆布的中國船~ 碼頭對開 (即圖中右邊位置) 有阿拉伯式建築~ (最初公佈開幕首輪設施時... Aland 都有Aladdin 為主題的attraction~) JRC 河邊有Pride Rock @ the Lion King.... 有復活島像~ 其實依家要加返都唔係一件難事~ 拆左鼓陣改做Aladdin 風格就好了~!



中式燈籠~ 大船~ 呢個留俾上海都ok~ (更新: 留意船頂有支海盜旗!!!!!! 呢個會唔會係Pirate Coast concept art?? 定係由Aland 過渡PC 的場景~?)



恐龍為主題的過山車~ (我估有少少似地心探險~) 呢張之前都有人放過出黎~



原來城堡都有設計過其他款~ 呢個要改就冇乜可能la~ 除非HKDL 可以忍受兩年冇左個icon~



快d 公佈三個園區開幕年份就好~ 更好ge 就係要公佈埋DownTown 同下輪擴建計畫~ 還返Fantasyland dark rides 俾我地~!
圖: RandySavage, Disney

沒有留言: