2009年12月29日星期二

Toy Story Land 餐廳商店擬定位置

呢個網絡世界好奇怪~ 往往當有新料放出ge 時候... 就會有一d 曾經被人忽略ge 資料係呢個時間被搬出黎~! 話說巴黎迪士尼果邊流出左Toy Story Playland 幾個attraction 每個鐘頭ge 流量.... 由於HKDL 個Toy Story Land 會同巴黎一樣~ 所以都關我地事~

RC Racer 每個鐘頭可有600人流量
Slinky Dog ZigZag Spin 每小時人流874
Parachute Drop 未有公佈數字~

假設parachute drop 每小時200~400.... 整個land 三個attraction 夾埋可能每小時可以容納到1800人次~ 咁都ok la~ 又唔係想像中咁差~ 不過用地之大就....

anyway~ 重點係當呢d 數據出左之後... 有人post 左D23 Expo 個半製成模型出黎~ 呢個模型大家都見過~ 記唔記得當時我地見到畫左地唔知留黎預定起乜ge 虛線框框?? 有答案了~ 唔係Toy Story Mania~ 而係一間有200 座位ge Quick Service Restaurant (下圖粉紅色位置~ from dlfreak)


我嘗試搵返其他相... 但係好多相都睇唔到整個框框有幾大~ 唔好理住先~ 總之張圖就好清楚睇到佢打住Future 200 seat QSR.... 而藍色個框框~ 都係Future ge Merchandise~ 咁就有d 奇怪~ 點解一開幕ge 時候冇?? 等多d 人流先起?? 定當係擴建??

第二個謎團係模型中分別清楚見到RC Racer.....Slinky Dog ZigZag Spin 同Parachute Drop 堆晒近Mystic Point ... 但on stage 仲有一個「紙盒」建築物~ 圖中藍色框框左邊... 乜黎ga呢?? (而粉紅色框框右邊應該係backstage~ 唔關我地事)
每次有新料~ 都要拎返份政府文件睇睇有冇頭緒.....

「還有一個主題美食亭提供一桶桶奇趣小食和點心。 賓客也可以在精品店搜購《反斗奇兵》系列的珍藏紀念品。」

"A themed food kiosk provides a barrel of fun snacks and refreshments and Guests can shop for Toy Story inspired collectibles at the merchandise location."

只講到亭而冇講到起快餐~ 因為當時倉促未定而後補QSR?? 呢間QSR 係屬於另一個land?? 不得而知~ 但呢個位唔係留俾Toy Story Mania 就是肯定的~

其實起多間Counter Service 都唔錯~ 已知山谷入面得一間小賣店~ Adventurers Club 原本係NightClub 但移到黎HKDL 估計應該會變成Table Service~ 咁另一間再起快餐都可以理解~

希望HKDL 會公佈Toy Story Land 詳情~

沒有留言: